Medlemsavtal

Detta medlemsavtal reglerar just4her’s medlemsvillkor. Med medlem avses den som registrerat sig hos just4her. Våra bestämmelser gäller för alla dina nuvarande och framtid köp hos just4her. Detta avtal gäller tills vidare och du kan när du vill avsluta ditt medlemskap. Att avsluta ditt medlemskap eller ändra dina uppgifter gör du under “Min profil”.

Rabattkoder och poäng kan inte registreras i efterhand. För att ta del av poäng och använda rabattkoder måste du vara inloggad vid köp.

Som medlem och kund skall du iaktta största omsorg om ditt användarnamn och lösenord hos just4her. Lämna inte ut dessa till någon annan.

just4her förbehåller sig rätten att vidta förändringar i villkoren samt att uppdatera och komplettera dina uppgifter via andra register med information som är viktig för att ge dig bästa tänkbara medlemsservice. Detta gäller i första hand namn- och adressuppgifter.

Vårt kundregister är konfidentiellt och just4her förbinder sig att inte vidarebefordra kundinformation till tredje part utan godkännande från medlem. Just4her är indexerat med Google.

Säkerhet (Security)

Vid registrering och beställning godkänner du enligt lag att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. Alla personuppgifter hanteras i enlighet Svenska Personuppgiftslagen (PUL).

Du har alltid rätt att se dina personuppgifter som finns registrerade hos oss. Du har alltid rätt att få uppgifterna rättade eller raderade genom att kontakta oss.

Just4her använder krypterad dataöverföring vilket betyder att Betalning- och personuppgifter sker genom säkra sidor på nätet.

Om du är under 18 år och vill handla på just4her behöver du målsmans tillstånd.

Shoppingpoäng Shopping Points)

För att ta del av shoppingpoäng måste du som medlem vara inloggad vid köp. Det finns ingen möjlighet att lägga in poäng i efterhand.

Vi förbehåller oss för eventuella ändringar.

Ångerrätt & retur (Refoundetc)

Vanliga frågor

Vi erbjuder gratis byte på alla beställningar! Maila oss på info@justher.se om du behöver göra ett byte!

Jag ska göra en retur och undrar om jag måste betala min faktura?

– Har du gjort ett köp mot faktura och ska göra en retur på din order så ska du inte betala något på fakturan för de varor du skickar tillbaka. Vi krediterar (tar bort) fakturan efter att vi tar emot returen. Om ditt förfallodatum börjar närma sig och du är orolig för att vi inte ska hinna registrera din retur innan fakturan förfaller kan du förlänga ditt förfallodatum via Klarna på telefon 08 120 120 10.

Jag har beställt flera varor och vill returnera en del av min beställning. Hur ska jag göra med fakturan?

Du ska betala för det som du behåller på den fakturan du fått, innan den förfaller. Det kommer inte ut en ny faktura. När vi tar emot din retur stryker vi de returnerade varorna från fakturan.

Jag har redan betalat direkt vid beställning. Jag vill nu göra en retur och undrar hur lång tid det tar att få tillbaka sina pengar?

Från det datum som vi tar emot din retur så tar det ca. 7 dagar för din återbetalning att nå dig. Återbetalningen sköts av Klarna och för detaljer om hur återbetalningen går till eller frågor om betalning och återbetalning kan du kontakta Klarna på telefon 08 120 120 10.

Information gällande din ångerrätt

Du har alltid ångerrätt i 14 dagar i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp genom att meddela j4h detta inom 14 dagar från det att du eller ett ombud till dig tagit emot den beställda varan (ångerfristen).

Det smidigaste sättet att meddela oss angående din retur är genom att maila oss och be om returnotan som du ska skicka med i paketet tillsammans med dina produkter.

Varan ska skickas i retur till oss så fort som möjligt, och du som kund har som ansvar att se till att returen inkommit till oss senast 14 dagar räknat från det datum du meddelade j4h om att du utnyttjat din ångerrätt. Varan ska skickas väl emballerad, i fint skick och i ev. originalkartong.

Av administrativa skäl kan vi inte ta emot returer med DHL och Schenker. Vänligen skicka din retur genom Postnord.

Så här gör du en retur: 1. Skicka oss ett mail på info@just4her.se för att få din returnota! I mailet ska du skriva ditt ordernummer och informera oss om att du önskar göra en retur.

2. Skriv ut returnotan som du får av oss och placera retursedeln inuti paketet/påsen tillsammans med det du ska returnera. Om du vill kan du använda samma paket eller påse som du fick dina varor i. Du kan självklart också använda en annan förpackning.

3. Gå till ditt närmsta postombud för att lämna in returen. Glöm inte att betala returfrakten på plats hos ditt ombud!

5. När vi tagit emot och registrerat dina returnerade varor så kommer vi att informera dig om detta via e-post. Vi kommer sedan att betala tillbaka pengarna till dig om du redan betalat. Har du valt fakturabetalning och gjort din retur i tid behöver du inte betala din faktura. Om du är osäker på om din retur kommer in i tid till oss kan du kontakta oss på mail@dmretro.se.

Byte

Om du skulle vilja byta din vara till annan storlek eller färg returnerar du bara den oönskade varan och gör en ny beställning på den varan du önskar få istället. Vi erbjuder dig gratis retur på din första beställning om du väljer att byta till samma vara i annan storlek eller en helt ny vara till samma eller högre värde som din första beställning!

Medlemsavtal

Detta medlemsavtal reglerar just4her’s medlemsvillkor. Med medlem avses den som registrerat sig hos just4her. Våra bestämmelser gäller för alla dina nuvarande och framtid köp hos just4her. Detta avtal gäller tills vidare och du kan när du vill avsluta ditt medlemskap. Att avsluta ditt medlemskap eller ändra dina uppgifter gör du under “Min profil”.

Rabattkoder och poäng kan inte registreras i efterhand. För att ta del av poäng och använda rabattkoder måste du vara inloggad vid köp.

Som medlem och kund skall du iaktta största omsorg om ditt användarnamn och lösenord hos just4her. Lämna inte ut dessa till någon annan.

just4her förbehåller sig rätten att vidta förändringar i villkoren samt att uppdatera och komplettera dina uppgifter via andra register med information som är viktig för att ge dig bästa tänkbara medlemsservice. Detta gäller i första hand namn- och adressuppgifter.

Vårt kundregister är konfidentiellt och just4her förbinder sig att inte vidarebefordra kundinformation till tredje part utan godkännande från medlem. Just4her är indexerat med Google.

Säkerhet (Security)

Vid registrering och beställning godkänner du enligt lag att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. Alla personuppgifter hanteras i enlighet Svenska Personuppgiftslagen (PUL).

Du har alltid rätt att se dina personuppgifter som finns registrerade hos oss. Du har alltid rätt att få uppgifterna rättade eller raderade genom att kontakta oss.

Just4her använder krypterad dataöverföring vilket betyder att Betalning- och personuppgifter sker genom säkra sidor på nätet.

Om du är under 18 år och vill handla på just4her behöver du målsmans tillstånd.

Shoppingpoäng Shopping Points)

För att ta del av shoppingpoäng måste du som medlem vara inloggad vid köp. Det finns ingen möjlighet att lägga in poäng i efterhand.

Vi förbehåller oss för eventuella ändringar.

Ångerrätt & retur (Refoundetc)

Vanliga frågor

Vi erbjuder gratis byte på alla beställningar! Maila oss på info@justher.se om du behöver göra ett byte!

Jag ska göra en retur och undrar om jag måste betala min faktura?

– Har du gjort ett köp mot faktura och ska göra en retur på din order så ska du inte betala något på fakturan för de varor du skickar tillbaka. Vi krediterar (tar bort) fakturan efter att vi tar emot returen. Om ditt förfallodatum börjar närma sig och du är orolig för att vi inte ska hinna registrera din retur innan fakturan förfaller kan du förlänga ditt förfallodatum via Klarna på telefon 08 120 120 10.

Jag har beställt flera varor och vill returnera en del av min beställning. Hur ska jag göra med fakturan?

Du ska betala för det som du behåller på den fakturan du fått, innan den förfaller. Det kommer inte ut en ny faktura. När vi tar emot din retur stryker vi de returnerade varorna från fakturan.

Jag har redan betalat direkt vid beställning. Jag vill nu göra en retur och undrar hur lång tid det tar att få tillbaka sina pengar?

Från det datum som vi tar emot din retur så tar det ca. 7 dagar för din återbetalning att nå dig. Återbetalningen sköts av Klarna och för detaljer om hur återbetalningen går till eller frågor om betalning och återbetalning kan du kontakta Klarna på telefon 08 120 120 10.

Information gällande din ångerrätt

Du har alltid ångerrätt i 14 dagar i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp genom att meddela j4h detta inom 14 dagar från det att du eller ett ombud till dig tagit emot den beställda varan (ångerfristen).

Det smidigaste sättet att meddela oss angående din retur är genom att maila oss och be om returnotan som du ska skicka med i paketet tillsammans med dina produkter.

Varan ska skickas i retur till oss så fort som möjligt, och du som kund har som ansvar att se till att returen inkommit till oss senast 14 dagar räknat från det datum du meddelade j4h om att du utnyttjat din ångerrätt. Varan ska skickas väl emballerad, i fint skick och i ev. originalkartong.

Av administrativa skäl kan vi inte ta emot returer med DHL och Schenker. Vänligen skicka din retur genom Postnord.

Så här gör du en retur: 1. Skicka oss ett mail på info@just4her.se för att få din returnota! I mailet ska du skriva ditt ordernummer och informera oss om att du önskar göra en retur.

2. Skriv ut returnotan som du får av oss och placera retursedeln inuti paketet/påsen tillsammans med det du ska returnera. Om du vill kan du använda samma paket eller påse som du fick dina varor i. Du kan självklart också använda en annan förpackning.

3. Gå till ditt närmsta postombud för att lämna in returen. Glöm inte att betala returfrakten på plats hos ditt ombud!

5. När vi tagit emot och registrerat dina returnerade varor så kommer vi att informera dig om detta via e-post. Vi kommer sedan att betala tillbaka pengarna till dig om du redan betalat. Har du valt fakturabetalning och gjort din retur i tid behöver du inte betala din faktura. Om du är osäker på om din retur kommer in i tid till oss kan du kontakta oss på mail@dmretro.se.

Byte

Om du skulle vilja byta din vara till annan storlek eller färg returnerar du bara den oönskade varan och gör en ny beställning på den varan du önskar få istället. Vi erbjuder dig gratis retur på din första beställning om du väljer att byta till samma vara i annan storlek eller en helt ny vara till samma eller högre värde som din första beställning!